26 Eylül 2013 Perşembe

Bavul

Orjinal Adı : Bavul
Yazar :  Nuray KAYA
Sayfa : 271
Yayınevi : Sepya
Türü : Roman

Adaşımız bir yazarın yazdığı ya da roman kahramanının adaşımız olduğu bir kitap bulup okumam gerekiyordu. ilk kez kendi adımdaki yazarları bir araştırmak durumunda kaldım. ne yazıkki pek fazla seçeneğim yokmuş. "nuray" isimli yazar konusunda edebiyat dünyasında bir açık olduğunu fark ettim :) sonrasında iki kitap belirledim, baktığım sitede "bavul" vardı ben de onu aldım.

ilk defa bir kitabı neden aldığımı bu kadar uzun anlattım çünkü hayalim hep bir kitap yazabilmekti. kendi adımda bir yazar bulup kitabını almak bile beni heyecanlandırdı.

konusu aşk..kapak resmi de aslında konu hakkında oldukça bilgi veriyor..
bir bavul, bir tren yolu, sepya renkli arka plan..

nasıl bir yorum yapsam bilmiyorum...kurgusu ilginç olmakla birlikte, aşk hikayeleri kısmı beni biraz sıktı..insan olayları kendisi yorumluyor gibi oluyor..aslında kahraman da kendi hayatını sorguluyor ve bunlar insana çok tanıdık geliyor..bu bir bakıma başarı tabi ama ben artık biraz farklı bakış açılarını seviyorum galiba..

bazı kitaplar vardır kendiliğinden akar ve sonucuna kavuşur. ne kadar ilginç biterse bitsin kurguyla oynandığını düşünmezsiniz..bunun sonu biraz fazla düşünülmüş gibiydi..buna rağmen bir çırpıda biten,insanı konuya dahil eden bir kitap..yolculukta okunup benzer yüzleşmelerle sabah edilebilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder