28 Ağustos 2014 Perşembe

Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı



Ne zamandır gördüğüm ve beğendiğim bir etkinlikti..Febris'in Günlüğü bu etkinliğe katılmak isteyen herkesi mimliyorum deyince kendime pay çıkardım ve araştırmalarıma başladım :)
bakalım neler varmış ???

1.Odamda Yolculuk-Rafta elime geçen ilk kitap..kuşlar ve kafeslerin renkleri çok hoşuma gitti..Kafeslerde hiç kuş olmaması da..


2.Karahindiba - Bakınca çocukluğumda üfleyip hayale daldığım günleri hatırladım..


3. F - Bazen bir harf çok mu şey anlatır ?


4.Ekşi Üzümler - Yapamayacağım şeyler de var..


5. Ekvator Hikayeleri - Her zaman yeni ufuklar,yaşanacak yeni hikayeler var..


6. Deli Kadın Hikayeleri - Siyah.En sevdiğim..Her kadının içinde böyle bir yanı var..


7. Mutlu Moskova - Kırmızıyı da en az siyah kadar severim..Mutlu olmayı ise kim istemez..


8. Kadın Krallığı - Yine bir kadın..Güçlü bir kadın..Sanırım kadın figürü dikkatimi çekiyor..


9.Japon Kültürü - Uzak doğu kültürü ilgimi çekiyor..Hakeza kıyafetleri de..


10. Deli Bal - Yine bir kadın,bu sefer belirsizlik uykusunda,uyanınca nasıl olur bilmem..


Olayın amacını kendimce değiştirdim gibi :) 
Benim için en güzel kapaklar,bana ne hissettirdikleriyle ilgili olmuş sanırım..
Benim insanlara bakışım da böyle aslında, herkes bana anımsattıklarıyla güzel.
Etkinliğe bulaşmamı sağlayan Febris'in Günlüğü'ne teşekkür ediyorum
ve Moriçe'yi mimliyorum.Şuan tatilde dönünce yazar artık :) Ve tıpkı benim gibi mimlenmek isteyen
herkesi mimliyor ve etkinliğe davet ediyorum..
Kapak deyip geçmeyin...

12 yorum:

  1. Gerçekten de kapaklar çok değişik ve güzel :) Artık kitaplarda fazlasıyla görsellik ön planda... Ek olarak kokulu, ayraçlı kitaplar olarak da devam ediyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısınız,ben de görüyorum bloglarda ilgili yazılar,gerçekten kitap sektörü de farklı duyulara hitaben çalışmaya başlamış:)

      Sil
  2. Özellikle ilk beş kapağa bayıldım! *-* Harikalar. Hepsi de çok dikkat çekici, şu an hepsi bende de olsun isterdim açıkçası. ^^ Özellikle Karahindiba ve Ekşi Üzümleri çok merak ettim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,yakın olsak verirdim :) karahindiba güzeldi,ekşi üzümlerin içeriği biraz yorucuydu açıkçası..metisin olayını bilirsiniz zaten :) en kısa zamanda kavuşursunuz kitaplarınıza inşallah :)

      Sil
    2. Düşünmeniz yeter çok teşekkürler. :D

      Sil
    3. ne demek,her zaman :)

      Sil
  3. Çalışma çok güzel olmuş. Bir de içeriğini en iyi yansıtan kapağımı seçsek diye aklıma geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel fikir deryacım ya :) olabilir neden olmasın..ben ilk olarak kapağı baya bir inceleyip öyle okuyorum,sonrasında okurken dönüp dönüp kapağa bakıp bu oymuş meğer dediğim oluyor :)

      Sil
  4. Ay çok keyifli, ben de yapayım bunu =)

    YanıtlaSil