21 Ocak 2015 Çarşamba

Kukla Ustası- Joanne Owen

Orjinal Adı : Puppet Master 
Yayınevi : Artemis
Sayfa Sayısı : 196
Çevirmen : Beril Tüccarbaşıoğlu Uğur
İllüstrasyon : Mutt İnk
Prag'daki Astrolojik saatin altında başlayan,
sokak ve köprülerinde devam eden ve efsanelerin kuklalarla harmanlandığı
 bir sonla hepimizin ilgini çekebilecek bir hikaye..
Daha önce bulunduğum bir yer olduğu için betimlemelerden ayrıca etkilendim.
Milena'nın başından geçen olaylar gerçekle efsanelerin çok güzel
bir harmanlanışı..
Efsanelerin gerçek Çek efsaneler oluşu da 
bence öğretici bir şey..
Ben gerçeklerle efsanelerin karıştığı hikayeleri seviyorum..
Sevenlerine tavsiye edilir :)
Ay tekrar Prag'a gidesim geldi :)) Hitler'e hak verdiğim tek konu diyebilirim..
Prag çok çok çok büyülü bir şehir..
Sadece kitabı değil, Prag'a gezi planınızı da en yakın tarihe almanızı 
tavsiye edirim :)

4 yorum:

  1. ben de severim efsane gerçekleri :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)arkadaşlarımla ortak zevkleri paylaşmayı seviyorum,okumanızı tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Prag'a 4-5 sene evvel gitmiştim.Gittiğim gördüğüm yerleri daha sonra bir kitapta takip etmek çok hoşuma gidiyor.Bu kitabı okunacaklar listeme ekledim.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim, ben yine gitmek istiyoruuuuumm :)

      Sil