8 Kasım 2013 Cuma

Dan Brown- Cehennem




Orjinal Adı : Inferno
Türkçe Adı : Cehennem
Yazar           : Dan Brown
Çevirmen    : Petek Demir-İpek Demir
Yayınevi     : Altın Kitaplar
Türü            : Roman

       Bir çok insanın çoktan okuduğu, benimse yeterince Dan Brown okudum dediğim bir dönemde Kış Okuma Festivalimiz için seçtiğim 1. mad kitabıydı. 

        Klasik Dan Brown eseri, bolca sanat tarihi,heykel,resim ve gizem arasına saklanmış bir macera. 

         Floransa'da başlayıp Venedik'te devam eden hikaye İstanbul'da son buluyor. hikayenin tanıdık bir yerde son bulması hoşuma gitti :) 

         Bu kitap ben de iki şey merak ettirdi. Birincisi Dante'nin İlahi Komedyası ki utanarak söylüyorum henüz okumadım :( İkincisini ise çoktan yaptım :) Kitabın sonuna doğru Yerebatan'da bir konserden bahsediyor. konuya çok uygun bir konser. Franz Liszt-Dante Senfonisi. tam o anda onlarla birlikte aynı müzik eşliğinde kitabı okumak istedim. senfoniyi açtım ve müzik eşliğinde görselleri farkettim. acaba görselleri nereden almışlar merak edip aşağıya bakınca komik bir şeyle karşılaştım. herkes benimle aynı şeyi düşünüp aynı yerde senfoniyi dinlemek için açmış ve yorumlarını paylaşmışlar :)

        insanları manipule etmek pek o kadar zor değil sanırım. dünya çapında bir çok insana o anda bu senfoniyi dinletti. ve kimsenin bir diğerinden haberi yoktu sonuçta :)
aslında bu videodan başka videolarda daha çok yorum var ama ben orjinal dinlediğimi yayınlıyorum.

       ben de merak ediyorum:
               Kitabı okurken bu senfoniyi açıp dinleyen bir arkadaşım oldu mu ?


         

2 yorum:

  1. ben de listeye aldım merakla okumayı bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuması kolay, sayfa sayısı güzel :) kış şenliği için ideal bir kitap :)

      Sil