4 Aralık 2014 Perşembe

Temize Geçtim :)

Neyi mi? 1997 de tutmaya başladığım ve sağa sola dağılıp 
bütünleşemeyen kitap okuma listemi :)
Zor ama keyifli bir çalışma oldu..
Bana defter alarak temize geçme işini sallamama izin vermeyen 
arkadaşım Melikeye de burdan teşekkür ediyorum.

malum defter bu :) 
yazamıyorum ama okurum ne yapalım :)
sayfalarca listeleerrr ,listelerrr...
 yaz nuray yaz...pes etme...
karıştırmamak için bitenleri çiz,yırt,parçala :)
ve mutlu son...tüm liste artık temize geçti :)
ancak sonucun 503 olması biraz üzdü demesem yalan olur.
sanki çok okumuşum gibi geliyordu ama
sonuç ortada..
ne yapalım...okumaya devam :)
tüm arkadaşlarıma kış boyunca keyifli okumalar diliyorum :)


9 yorum:

  1. Bu çok iyi fikirmiş! Ben de bilgisayara, tablete, telefona, çeşitli defterlerin kimbilir hangi sayfalarına not ettiğim (sonra da çoğunu unuttuğum) kitaplar böyle toparlasam ne güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zor ama gerekli bir şey gerçekten,çok geç olmadan yapın derim ben :) şimdiden kolay gelsin :)

      Sil
  2. Ben lisedeyken yazardım sonra bıraktım..kimbilir kaç olmuştur... bloga genelde okuduğum kitaplaır yazıyorum nasılsa diye hiç aklıma gelmedi defter tutmak..
    mutlu bir haftasonu diliyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de nasıl olmuşsa başlamışım,iyiki de başlamışım..şimdi defteri gördükçe kendimi iyi hissediyorum..bence vakit kaybetmeden başlayın siz de :)

      Sil
  3. Bence oldukça iyi bir rakam :) İyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler arkadaşım :) moral toplamaya devam :)

      Sil
  4. Listeyi en son gördüğümde 100 küsür kitap vardı sanırım :D

    YanıtlaSil