3 Kasım 2013 Pazar

Okuma Şenliği Kış 2013


Pinuccia'nın hazırladığı yaz dönemi okuma şenliğine bir ay geç katılıp bir kitabı bulamadığım için tamamlayamamıştım :(

Kış şenliğinden ümitliyim bu sefer kitapları erkenden bulup tamamlayacağım inş :)
ayrıntılar için buraya tıklayabilirsiz :) herkese iyi okumalar :)



şimdilik kategoriler seçimlerimi yakında tek tek ekleyeceğim:

1)10 puan: Altın Kitaplar Yayınevi’nden çıkan bir kitap okuyanlara.
        Cehennem - Dan Brown- Altın Kitaplar -574

2)10 puan: Kütüphaneden ödünç alınmış veya sahaftan satın alınmış bir kitap okuyanlara
        Tefeciler – Arthur Hailey – Altın Kitaplar – 474 (Okul kütüphanesinden )

3)10 puan: Adında bir hayvan adı olan bir kitap okuyanlara.
    Bülbülü Öldürmek - Harper Lee - Altın Kitaplar - 368

4)15 puan: 600 Sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.
      Çingenem – Zaharia Stancu – Bilgi Yayınevi – 607 s

5)15 puan: Nobel Ödüllü kazanmış bir yazarın bir kitabını okuyanlara.
    Göçebe - Knut Hamsun - Cem Yayınevi - 453 s

6)15 puan: Türk edebiyatında klasik kabul edilen bir roman okuyanlara.
    El Kızı - Orhan Kemal - Everest - 400 s

7)15 puan: Hiç okumadığınız bir ülke edebiyatından bir kitap okuyanlara
    Küçük Şeylerin Tanrısı -Arundhati Roy- Can Yayınları- 362 (Hint Edebiyatı)

8)20 puan: Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere
     Hobbit-   J.R.R. Tolkien  -   İthaki  -  425 s  (1 ve 2. filmini izledim. 3.yü bekliyorum J)

9)20 puan: Adında kış mevsimine ilişkin bir sözcük olan veya konusunda kış teması olan bir kitap okuyanlara
    Kış Bahçesi- Kristin Hannah - Pegasus- 512 s 

10)25 puan: Yasaklamış bir kitap okuyanlara.
          Fahrenheit 451 - Ray Bradbury - İthaki - 242 s

11)25 puan: Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış bir kitap okuyanlara.
        Atatürk'ün uşağının gizli defteri - Cemal Granda - Kentkitap - 392 s

12)25 puan: Yayınlanmış en az 5 kitabı olan bir yazarın ilk kitabını okuyanlara.
       Dur Bir Mola Ver - Tom Robbins - Ayrıntı Yayınları - 336

13)25 puan: Bir biyografi veya otobiyografi okuyanlara.
          Hayatım - Agatha Christie - Altın Kitaplar - 624

14)30 puan: Okumayı yazmayı öğrendiğiniz yıl ilk kez yayınlanmış bir kitap okuyanlara.
        Matilda  -  Roald Dahl  -  Can Çocuk   -  252 s (1988'de yayımlanmış)

15)40 puan: Bir üçleme veya aynı seriden 3 kitap okuyanlara.
         Çember Serisi -  Ted Dekker - Martı - Siyah (607)
                                                                          Kırmızı (599)
                                                                           Beyaz (545)

5 yorum:

  1. ben de henüz tamamlayamadım. bu arada sizi takibe aldım siz de beni takip etmek isterseniz: aylininannesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. tabiki takip ederim :) teşekkür ederim... baya hummalı çalışıyorum liste için...sıkıcı olmasınlar ama değişik kitaplar olsunlar...aman da hızlı okunsunlar falan...belki daha değiştiririm de...ben de sizi takip etmek için yorumunuzdan önce baktım ama başka bir site buldum sayfanızda.onda takipçi kısmı yok ama o da güzel beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Tom Robbins okumayı çok istiyorum. Yorumunuzu heyecanla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parfümün dansından sonra ağaçkakanı okumuştum...güzel yazıyor gerçekten..bu da ilk kitabı umarım güzeldir :) okuma sırasında onu öne alıyorum :) yorumda görüşürüz ...iyi okumalar :)

      Sil