30 Ekim 2013 Çarşamba

Açlık Oyunları Serisi


Orjinal Adı : The Hunger Games 1-2-3
Türkçe Adı : Açlık Oyunları 1-2-3
Yazar           : Suzanne  Collins
Çevirmen    : Sevinç Tezcan Yanar
Yayınevi     : Pegasus
Türü            : Roman-Fantastik

İlkini sinemada izledikten sonra okumaya karar verdiğim bir seriydi... 1 ve 2. kitap gayet heyecanlı geçti ancak 3. kitapta aradığım şeyi bulamadım açıkçası... sonu da sanki olmamış...dark fantazi desem değil, e mutlu da bitmiyor , bir eksiklik hissederek sonunu süründüre süründüre okudum...yine de kurgu serileri sevenler için güzel bir üçleme...

peki filmini izler miyim ? Evet izlerim :)

2 yorum:

  1. Ben kitabını okumadan filmini izlememek için direniyordum ama filmini izlemiş bulundum. Filmden sonra okuyunca bir soğuma falan oluyor mu kitaptan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında ben soğumadım...biraz farklı ama olsun o her uyarlamada oluyor zaten..ben tüm kitapları okumuş olmama rağmen yine de izleyeceğim :)

      Sil