2 Ocak 2014 Perşembe

2013-14


2013 benim için çok güzel bir yıl oldu eşimle tanıştım, evlendim ve mutluyum. bugün yaptığım başka bir hesaplamaya göre 2013 bana bir güzellik daha getirmiş, kitap şenlikleriyle beraber
 blog işlerine bulaşmışım ve okuma hızım ivme kazanmış. Liseden beri
okuduğum kitapları kaydederek yıllık hesaplarımı yaparım. Bu yıl bu seneler içerisinde
gerçekten parlayan bir yıl olmuş. kitap okuma rekorumu kırmışım :)
Tüm dileklerinizin gerçek olması temennisiyle..

 Bundan önce en fazla 50 kitap okumuşken bu sene 55'i bulmuşum.
okuduğum yıl sonu değerlendirmelerinden bu sayının yüksek olmadığını biliyorum ve birazcık da utanıyorum ama olsun ne de olsa bu benim bilançom :)
blogları okumaya başlamam kitaplarla ilgili bazı konulardaki katı kararlarımı değiştirmeme de vesile oldu . Fantastik kurguları seviyordum ama bana çok fazla şey katmadıklarını düşündüğüm ve diğer kitapları okumak konusunda isteksizlik yarattıklarını farkettiğim için kendime yılda bir seri okuma hakkı tanımıştım.
okumak isteye isteye kitapları alıp seri seri bekletiyordum. artık kendimi 
serbest bıraktım. tabi yine üstü üste çok fazla okumamak şartıyla :)
 bu konuda da yardımıma distopyalar yetişti.
 felsefesi olan yazarların ütopyalarını, distopyalarını okumaya başladım. böyle böyle yeni bir okuma alanı edindiğimi ve blog yazarı arkadaşlarımın yorumlarını, değerlendirmelerini okuya okuya
bakış açımın da geliştiğini farkettim.
Tüm blogger arkadaşlarıma ve normal hayatta beni besleyen , benimle görüşlerini paylaşan
 tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. 
2014 yılında kitap hedefimi 70 olarak belirliyorum.
umarım bu yıl da en az geçen yılım kadarverimli olur.
Herkese Keyifli Okumalar :)

2 yorum:

  1. Vallahi süper bir okuyucusunuz, ben anca 2013'de 17 kitap okudum. Sizin kadar okumak için bir fırın ekmek yemem gerekir herhalde:) mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim mehlika hanım :) o sizin teveccühünüz...bu iş biraz da vakit ve keyif işi :) insan bazen okumaya vakit bazen de keyif bulamıyor :) o yüzden size bol vakit ve süper keyifli bir yıl diliyorum :)

      Sil