3 Aralık 2013 Salı

Kış Okuma Şenliği "Kasım"

      Pinuccia'nın düzenlediği Kış Şenliğinin ilk ayını tamamladık. Keyifle geçen ilk ayın sonuçları  aşağıdaki gibidir :) 

okuduğum kitapların değerlendirmelerini de yaptım. en çok beğendiklerim 2 ve 3 numara oldu. herkese tavsiye ederim :)




1)10 puan: Altın Kitaplar Yayınevi’nden çıkan bir kitap okuyanlara.
                  Cehennem - Dan Brown- Altın Kitaplar -574 s

2)10 puan: Adında bir hayvan adı olan bir kitap okuyanlara.
                  Bülbülü Öldürmek - Harper Lee - Altın Kitaplar - 368 s

3)25 puan: Yasaklamış bir kitap okuyanlara.
                  Fahrenheit 451 - Ray Bradbury - İthaki - 242 s

4)25 puan: Bir biyografi veya otobiyografi okuyanlara.
                  Hayatım - Agatha Christie - Altın Kitaplar - 624 s

Toplam Puan : 70 

Toplamda 4 kitap, 1808 sayfa okumuşum. 

                                                                                          keyifli okumalar...


7 yorum:

  1. Bloğunuzu yeni fark ettim. Kitap seçimleriniz güzel. Keyifli okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ben de sizin blogunuza bakıyorum şimdi :) size de keyifli okumalar...kitap seven insanlarla tanışmak çoook güzel :)

      Sil
  2. ben de 70 Puan aldım ve 964 sayfa okumuş oldum. Sizi de tebrik ediyorum. Etkinlik bittiğinde neler olacak çok merak ediyorum :) Ama ben şimdilik başka kitaplar da okuduğumdan etkinliğe dahil edemiyorum..
    http://matmazeella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) benim de ayrıca okumak istediğim bir kaç kitap var ama bekletiyorum...yoksa kış programı yetişmez herhalde...güzel bir etkinlik :) keyifli okumalar :)

      Sil
    2. Blog tur nedir?
      Yayınevi sponsorluğunda Tur ekibine gelen kitabın her ayrıntısıyla anlatılması. Farz-ı misal ben 5 kişilik bir ekipteyim ve mesela Baba Segi ve Dört Eşin Gizli Yaşamı adlı kitap 2 Aralıkta kitabevlerine dağıtıldı. Bize de bunu tanıtmak kaldı. Nasıl?

      Misafir yorumcumuzda dahil 6 kişi okuyor kitaplarını. Her sırası gelen görevini ifşa ediyor.

      1.Gün ön okuma ve tanıtım videosu varsa o 1. günün sahibi arkadaş blogunda bunu yayımlıyor ardından kitapla ilgili yorumunu da yayınlıyor. her günü gelen arkadaş görevini yapıyor ve de yorumunu paylaşıyor vs vs vs umarım anlatabildim.

      Sil
    3. anladım teşekkür ederim :) kıytırık bir çöpü bile tanıtmak için o kadar uğraşıyorlar tabiki kitapların da tanıtılmaya ihtiyacı var...güzel ve eğlenceli bir iş :) başarılar dilerim...bir gün beni de misafir edin :) kolay gelsiiin

      Sil