24 Aralık 2013 Salı

duyduk duymadık demeyin :)


   Malum 2014'e çok az kaldı ve ben bu yılın son kitaplarına bakmaktayım.bakınırken İdefix'in sanal kitap fuarının hala devam ettiğini gördüm. son 10 günü kalmış. Saramago'nun 8 kitaplık serisi 80 liraya düşmüş mesela hemen listeye aldım ve bir kaç kitap daha bakıp liste oluşturuyorum. benim gibi son alışverişlerini yapacak arkadaşlara duyurulur :) 
bakarken Hakan Gündayın setinin de baya indirimine girdiğini gördüm,ama bende bir kaç kitabı olduğu için almıycam. sevenlerine haber vereyim dedim. özellikle setler çok uygun.kaçırmayın derim ben :)
tüm istediklerim sete dahil değil ama olsun her an alabilirim :)
Gerçi setlerin içindeki kitaplara dikkat etmek lazım. bazen özellikle tercih ettikleriniz olmayabiliyor. ben de henüz karar verebilmiş değilim. çok fazla yayınevi ve kitap var..daha bakacak çok sayfa var..
herkese kolay gelsin :)
Keyifli okumalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder