1 Eylül 2014 Pazartesi

Yeni Kitaplarım :)

Öncelikle izleyicilerim kaybolmuş :(tatile gittim geldim bir baktım yoklar..
yardımcı olabilecek arkadaşlardan tavsiyelerini beklerim..
İkinci olarak yeni kitaplarım gelmiş :) tatile gittim geldim bir baktım karşı komşudalar :)
Kötü haberi en kısa zamanda bertaraf edip kitaplarıma gömüleceğim efenim..
Bir süredir,özyaşam öyküleri,felsefik kitaplar falan derken canım sıkıldı..bu alışveriş
de dolayısıyla biraz fantastik oldu :)
1.
İlk kitabı "Gölge ve Kemik"i okumuş çok beğenmiştim.İlk iş buna başlayacağım.
Çok sabırsızım..Süper bir seri tavsiye ederim :)
 2.
Bilimsel anlatılardan da vazgeçemiyorum..Stephen Hawking bakalım ne demiş dedim ve aldım.
Okuyunca sizi bilgilendiririm :)
3.
Bir kaç blogger arkadaşta yorumlarını okumuş merak etmiştim..Bakalım nasılmış..Sizin tavsiyelerinizi de takip ediyorum arkadaşlar :) Bol bol kitap yorumu yapın :)
4.
Bu tamamen muamma. Ursula K.Leguin'in kapakta yorumu vardı.
Bu kadın boşa yorum yapmaz dedim ve aldım.
Hakeza "Kral katili güncesi" serisinde de yorumu
vardı,almıştım..Uzun zamandır okuduğum en en en süper,ayağı yere basan,sağlam fantastik kurguydu
diyebilirim.Kitaplar biraz pahalı ama değer,fantastik seri severler kesin okusun.3.sü de yakında
çıkacak ve hatta dizisini çekecekler sanırım.
Bu kitap da aynı etkiyi verir umarım.
Şimdilik bu kadar..Herkese keyifli okumalar :)
 


5 yorum:

  1. Golem ve Cin'i bende uzun zamandır merak ediyorum, yorumunuzu bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de henüz başlamadım,başlayacak olmanın heyecanını yaşamak isityorum biraz :) gerçi bu aralar okuduğum kitapları pek paylaşamadım...bunu kesin paylaşıcam :)

      Sil
  2. Golem ve cini bende pek çok arkadaşın elinde gördüm. Merak ediyorum yorumunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yeni başladım.umarım yorumunu yazabilirim,üşenmeme kaç kitap kaynadı arada :(

      Sil
    2. ha bu arada istersen sana da verebilirim :)

      Sil