9 Şubat 2014 Pazar

Ted Dekker- Çember serisi


Yazar    : Ted Dekker
Çeviren : Mihriban Doğan
Yayınevi : Martı
Toplam sayfa sayısı : 2275
Kitaplar : Yeşil (Green)-0
                Siyah (Black)-1
                Kırmızı (Red)-2
                Beyaz (White)-3

    Bir dörtleme olan seri adı üstünde bir döngüsellik oluşturacak şekilde yazılmış. İsterseniz yeşilden(0) başlayıp devam ediyorsunuz isterseniz Siyahtan(1) .ben yeşili sona bıraktım yani 1-2-3-0 diye okudum. tamamını okuyuduğum için bu sıranın daha anlaşılır olduğunu söyleyebilirim.
    Marketlerde, çok satılanlar listesinde her yerde gözümüze sokulan (diyeceğim artık tabiri caizse) kitapları arkadaşımdan alıp kış okuma şenliği için okudum. iyiki kendim almamışım dedim malesef. bu tarz kitapları sevdiğim halde beni sıktı. olmazsa olmaz denebilecek bir seri değil.
     iki realite arasında gidip gelen Thomas Hunter'ın hikayesi ilginç gelsede ayrıntılar bir zaman sonra insanı boğuyor. Dini benzetmelerden de pek haz etmedim. Neticede sayfa sayısı sayesinde beni kış şenliğinde listenin başına taşısada birikim açısından pek işime yaramadı. Sırf bu yüzden bile harcadığım saatlere değer diyorum:) ancak sevdiğim arkadaşlara illa da okuyun demiyorum..keyifli okumalar ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder