16 Temmuz 2014 Çarşamba

"boş koltuk" J.K.Rowling - hakkaten boş bir kitap ,sanırım bitiremeyeceğim


indirime girsin de alayım diye merakla beklediğim "boş koltuk"u d&r dan 5 tl'ye aldım...
J.K.Rowling acaba nasıl bir dünya kurmuş bu sefer diyerekten heyecanla başladım...
ve abartmıyorum hayatımda okuduğum en kötü kitaplar listesinde birinciliği zorlar...
iyi ki en başta 32 tl verip almamışım..
sakın almayın,harcanan kağıda yazık desem ayıp mı etmiş olurum bilmiyorum..kadın tüm hayal gücünü,yazı yeteneğini harry potter serisinde bitirmiş bence...
ilk defa da böyle bir yorum yapıyorum ama
birilerinin sizi uyarması lazımdı sevgili okurlarım!!!

4 yorum:

  1. Ben de aldım indirimden ama herkes aynı şeyi söylüyor.
    Şmdi benim umudum ne biliyormusun .
    Beklentilerim çok düşük olduğu için bir ihtimal beğenebilirim :)
    Mi acaba ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç sanmam canım,uzun zamandır ilk kez bir kitabı resmen elimden attım..

      Sil
  2. Kitaba biraz haksızlık yapmışsınız sanki.Harry Potter kitaplarını da okumus biri olarak Bos Koltuk u beğendim ve bence öyle harcanan kagida yazık denilebilecek bir roman degil.Daha önce yazdıklarından farklı bir tarz olabilir ama bence biraz ön yargılı yaklaşmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu benim yorumum tabi :) sonunu hala bilmiyorum...belki sabredenler muradına eriyordur..yorumunuz için teşekkürler..keyfinize bakın :)

      Sil