29 Nisan 2014 Salı

KİTAP AĞACI KOCAELİ SEKA PARK OKUMA ETKİNLİĞİ

Moriçe'nin hatırlatmasıyla İzmit'te bir Kitap Ağacı etkinliği olduğunu öğrendim sonra ufak bir araştırmayla koordine eden arkadaşın zaten takip ettiğim bir blogger arkadaşım olduğunu öğrendim :) devlet dairesinde tanıdık bulunca yaşanılan sevince benzer bir şey yaşadım :) bana yardımcı oldu sağolsun. Ben de buradan duyuru yapayım belki İzmitte yaşayan başkaları da vardır :)ayrıntılar Gülay Cansever  de.
Kısaca 
Yer : Seka park uçurtma tepesi
Tarih ve Saat : 4Mayıs Pazar - 13.30



Börek,kek,poğaça , termosla çay getirmek serbest :) oturmak için minder, sandalye vs getirebilirsiniz ve tabi ki kitaplarımız bizimle..
Emeği geçen herkese teşekkürler..

3 yorum:

  1. Hava da bize güzellik yaparsa çok güzel olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, parçalı bulutlu sıcak bir gün diliyorum :D

      Sil
    2. 24 derece ama yağmur ihtimali varmış :( kısmet

      Sil